Profesyonel olarak ast-üst ilişkisini koruyarak; abi- kardeş, usta-çırak yaklaşımı ile diyalog kurup, çözüm odaklı hareket tarzı geliştirmeyi çok iyi biliriz. Bunun yanında birde temel değerlerimiz var. Şirketimizin temel değerlerine sıkı sıkıya bağlı bir kimsenin iş ve sosyal hayatında başarılı olmaması imkansız. Yıllar önce bir film izlemiştim. ‘’Karete Kid’’ filmin adı. Ustası (Bay Miyagi) genç ve tecrübesiz öğrencisini (Daniel) ülkedeki en büyük döğüşe hazırlamaktadır. Ama hazırlama yöntemi genç öğrencinin hiç hoşuna gitmez. Çünkü her gün etrafı süpürtüp, arabaları cilalatmaktadır. Döğüşle ilgili hiçbir teknik öğretmez. ‘‘Cilala parlat, cilala parlat’’ repliğini hala hatırlarım. Müsabaka günü geldiğinde çocuk hiçbir şey öğrenmediğini, bu halde ringe çıkmayacağını söyler. Aslında Bay Miyagi, fark ettirmeden ona farklı bir çalışma ve disiplin aşılamıştır. Ustası ‘’sen farkında olmadan senin ihtiyacın olabilecek tüm teknikleri öğrettim ben sana’’ deyip ikna eder genç öğrencisini. Karşılaşma sonunda genç ve tecrübesiz öğrenci, ustanın öğrettiği ama kendisinin farkında olmadığı ‘’cilala parlat’’ ve süpürme refleksleriyle kazanır müsabakayı. Demem o ki; abi demeye kardeş demeye, temel değerlerimizi refleks yapmaya geliyorum her gün CANPA’ ya…
Profesyonel olarak ast-üst ilişkisini koruyarak; abi- kardeş, usta-çırak yaklaşımı ile diyalog kurup, çözüm odaklı hareket tarzı geliştirmeyi çok iyi biliriz. Bunun yanında birde temel değerlerimiz var. Şirketimizin temel değerlerine sıkı sıkıya bağlı bir kimsenin iş ve sosyal hayatında başarılı olmaması imkansız. Yıllar önce bir film izlemiştim. ‘’Karete Kid’’ filmin adı. Ustası (Bay Miyagi) genç ve tecrübesiz öğrencisini (Daniel) ülkedeki en büyük döğüşe hazırlamaktadır. Ama hazırlama yöntemi genç öğrencinin hiç hoşuna gitmez. Çünkü her gün etrafı süpürtüp, arabaları cilalatmaktadır. Döğüşle ilgili hiçbir teknik öğretmez. ‘‘Cilala parlat, cilala parlat’’ repliğini hala hatırlarım. Müsabaka günü geldiğinde çocuk hiçbir şey öğrenmediğini, bu halde ringe çıkmayacağını söyler. Aslında Bay Miyagi, fark ettirmeden ona farklı bir çalışma ve disiplin aşılamıştır. Ustası ‘’sen farkında olmadan senin ihtiyacın olabilecek tüm teknikleri öğrettim ben sana’’ deyip ikna eder genç öğrencisini. Karşılaşma sonunda genç ve tecrübesiz öğrenci, ustanın öğrettiği ama kendisinin farkında olmadığı ‘’cilala parlat’’ ve süpürme refleksleriyle kazanır müsabakayı. Demem o ki; abi demeye kardeş demeye, temel değerlerimizi refleks yapmaya geliyorum her gün CANPA’ ya…
Durdur